mandag, januar 22, 2007

Ferdig? Vi har jo nettopp begynt!

Jasså? Trodde bloggen til 'an Jostein var død og begravet? Nei, langt ifra! Vi har jo nettopp begynt! Nå er det tid for ett nytt år, og mye skal skje! Allerede nå kan jeg røpe at jeg skal passere gjennom rankene, fra møbelpusser til engelsklærer og tilslutt vaskekone(kar?).

Men, jeg skal unngå å røpe for mye, i og med at dere har så mye annet å lese på bloggen min, som antagligvis er viktigere for helse og fedreland.

Jeg har, som dere kanskje har fått med dere, hatt besøk av Rachael rundt nyttår! Og tross edle løfter om at hun skulle stå for skrivingen, og heve bloggen til nye høyder, så var hun for det meste opptatt av andre ting mens hun var her O.o.
Men, jeg kan jo si det sånn at jeg kanskje slipper ut litt bilder fra oppholdet hennes her etterhvert :).

Ellers har jeg blitt voksen endelig! (Noen har kanskje tvilt, men nå er det altså offisielt!) Les mer på NLM sine sider !
Dagen ble feiret med karaokesynging av "Sir. Mixalot" sine sanger. Joda :)

Men, nå er det på tide å få seg litt mer mat...blir sulten av å skrive, og dette er jo tross alt den lengste posten i år! haha...ha... ..ha..

Godt nyttår til alle der hjemme, og lykke til med alt som skal skje!

Jostein

4 Comments:

At 11:27 a.m., Anonymous Anonym said...

Jaja, duttebassen. Du vil nå alltid være lillebror og minstemann for meg uansett hvor gammel du blir, er ikke det kjekt å tenke på ;)

Gleder meg til å se bilder og høre mer fra livet ditt der borte. Har fortsatt tro på at det kanskje en sjelden gang skjer noe mer på siden din...

Klem klem

 
At 12:04 p.m., Blogger Hallvard said...

Heidu!
Hehe, eg hadde stor gleda av amo.no som eg fekk av deg på link:D
Håpe du ha da strålande i Japan! Du kjem ikkje te å angra på at du tok eit år i misjon, om da ikkje blir fleire:)

Som Petra seir:
Walk by faith, not by sight!
Hallvard.

 
At 2:03 p.m., Blogger Vafflus said...

Hei!

Joda, satt og humra bra lenge på den sida ja ^^. Anbefales til alle som liker/hater orddeling ;)

 
At 11:36 p.m., Blogger meg said...

endeligt litt oppdatering=)

 

Legg inn en kommentar

<< Home