torsdag, desember 21, 2006

O Jul med din glede

Nå nærmer det seg jul! Alle "barna(fra 20 til 60 år)" har dratt hjem fra bibelskolen, alle språkklasser er ferdig for året, teensclub og gitarundervisning tar seg en pust i bakken.

Så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet, det er 3 dager til jul, og 8 dager til kjæresten kommer. Så da blir det fest!

Snø er det jo ikke så mye av her, så julestemningen klarer jeg ikke helt å holde fast på(send gjerne litt i posten, hadde vært den beste julegaven jeg kunne fått!)

Ellers sitter jeg og prøver å tenke over "mine tanker om jul", som jeg forsyne meg skal si litt om i helga. Pluss at jeg egentlig skulle spille en "morsom" gitarmelodi. Tok meg selv i å tenke...finnes det? Vi kan vel alle den om han som flyktet fra fengselet, men jeg vet ikke helt om den kvalifiserer seg ^^. Men, det blir vel ikke så mye av, i og med at fingeren min tok juleferie litt før meg etter å ha deltatt i en stygg basket duell. Det er altså ikke bare Kung Fu kineserne er gode i.

Av andre morsomme ting å nevne: Etter å ha snakket på skype med Rach, og det for ente gang endte opp med at det brøyt opp annenhvert sekund, ble jeg litt irritert, og dro ned til sentrum, kjøpte en 30 meter lang ledning, og spikra den fast til veggen, hele veien ned til meg. Resultatet er at nedlastninger har gått fra 7kb/s til 700kb/s :) Med andre ord, skype is back on the menu boys(and girls)!

Nei, så var det kanskje ikke så mye mer å snakke om i dag? Dere er vel egentlig bare offer for litt kjedsomhet fra min side antar jeg.

Sier som dronten: synd for deg.











=)

Jostein

4 Comments:

At 9:47 a.m., Blogger Inger Hanne said...

God Jul,jostein!
Håpe du klare å få litt julestemning i alle fall;)
Det er ikkje snø i bergen heller...Anyway,eg skal jo på studietur til japan&kina i mars/april..har du vore på mt.Fuji?og trur du det er mulig for to jenter å komme seg opp dit?
Lykke til meg arbeidet,god jul!
Juleklem fra Inger Hanne

 
At 6:54 p.m., Anonymous Anonym said...

Heisann Jostein!

Håpa du får ei veldig fin jul i Japan, for en opplevelse det må bli!! No har du vel snart ei julfeiring i alle verdensdelane...kos deg masse og ha ei velsigna julehøgtid!
Klem frå Ann Elin og Kenneth

 
At 5:20 a.m., Blogger Vafflus said...

Hei!

God jul til dere og!
Ja, litt julestemning ble det nå til slutt ;)
Håper dere får snø etterhvert der borte! Norge i jula uten snø passer ikke helt... =)

 
At 8:48 p.m., Anonymous Anonym said...

god jul

håpper du har det bra i japan

hilsen x mijoner barn tomas

(hils til di andre)

 

Legg inn en kommentar

<< Home