tirsdag, oktober 17, 2006

Rydding og sånt...

Det er en tid for alt står det, og i dag var tiden for rydding. Etter at jeg kom til Japan, så har jeg jo alltid ryddet litt og litt, men i og med at det er et ganske lite rom, så baller det på seg uansett. Litt a la "ett skritt frem, to tilbake" opplegget. Så, i dag skrudde vi musikken på fullt(nei, det gjorde vi ikke...er tross alt rimelig lytt her ^^) og bretta opp ermene. Og nå kan jeg rapportere at jeg nesten ikke kjenner meg igjen en gang! Nesten blitt så fint at jeg vurderte å legge ut et bilde

...nesten..


P.S. For de som ikke har skjønt det enda(jeg fant det faktisk bare ut idag, hipp hurra for meg), så kan du altså klikke på disse små bildene for å få noen større opp på skjermen. Så da vet du det!

4 Comments:

At 11:08 p.m., Anonymous Anonym said...

Ja! Se han rydder!!
Men hvem er vi?
Var det en klut eller en støvsuger med i bildet?
Ja, du vet vel hvem som spør om sånt!
Ha en fortreffelig helg, sønn!!

 
At 3:44 p.m., Blogger Vafflus said...

klut? støvsuger? nå skjønner jeg ikke helt hva du mener...^^

 
At 12:12 a.m., Blogger irene said...

halla!

vasking e noge drid. støvsugar forever!!!

eg e foresten en bloggar:)

ett år si me kom te baf. i dag

 
At 1:31 p.m., Blogger Vafflus said...

Ett år siden? Artig =) Har fått beskjed derfra om at Therese var og henta de nye STK'erne sist helg :) Lykke til til de!

Og, det må vel sies at det var både klut og støvsuger med i bildet under ryddinga. Trist å innrømme det, men fakta må frem.

 

Legg inn en kommentar

<< Home