onsdag, september 06, 2006

Japan!

Jadda! Nå er jeg endelig her, fremme og vel i live i Japan =D. Kom frem i går rundt halv elleve tiden(lokal tid), temmelig utkjørt, for så å dra rett på fint resturantbesøk med hovedstaben til NLM i Japan O.o. Følte meg vel litt uflidd, svett, ekkel og trøtt, men jeg får håpe ingen der fikk permanente skader av det ;).

Så nå er altså en hel dag gått allerede! Jeg har fått registrert meg hos byråkratene, fått en liten sight-seeing av byen, og ellers ikke så alt for mye. Det har allerede begynt å gå helt rundt for meg med japanske ord og samtaler her og der, så jeg gleder meg til å ta fatt på undervisningen(så jeg skjønner litt iallefall!).

Har fått en grei liten hybel, ikke noe spesielt, men litt á la Framnes sine rom i nedre gang av Framheim C(for de som skjønner noe av det). Internett er ikke helt i boks enda(sneik meg inn på en usikret linje i dag på taket av bygningen jeg bor i), men forhåpentligvis skal de få fikset noe til meg =).

Bønneemner:
- Språk
- Trivsel(både for meg og de jeg møter ^^)
- Gruppen med ungdommer jeg skal møte ute på Rokko Island(enda ikke vært der ute)
- Mulige engelsktimer jeg skal ha på bibelskolen =) (det gleder jeg meg til! hehe)

Ok, jeg skal prøve å oppdatere når jeg vet mer om hva jeg skal =D

Jh

3 Comments:

At 3:59 p.m., Blogger Rebekka said...

Heei!
Se det! Der fant jeg frem til bloggen din! Ser veldig bra ut, men tror det kommer til å se enda bedre ut med en Kyoto tur en gang i fremtiden :p
Gøy å treffe deg i kveld! Lykke til nå i begynnelsen, så snakkes vi snart med!

 
At 6:29 p.m., Anonymous Anonym said...

hei der Jostein! Sitter her med fleece pledd og prøver å skrive oppgave om hvorfor noen er skeptisk til globalisering... ja ja, mens du er i JAPAN!!! gleder meg til å følge med... særlig håper jeg på litt bilder...:)

Masse hilsner Maria kr.sand (som skal på ex STK helg nå om noen få dager!!)

 
At 2:56 p.m., Blogger Henriksn said...

Hallo, Jostein!
Fet blogg og hyggelig å hilse på deg i går. Vi snakkes snart, sikkert. Tror det blir R.I på meg rundt den 25 pluss pluss.
Til da: Mattane:)-

 

Legg inn en kommentar

<< Home