onsdag, september 13, 2006

En uke er gått!

Pris og glede for informative titler på blog-innlegg!

Men, det er jo også nøyaktig det som har skjedd! Jeg har vært her i en uke(pluss 24 timer), men det føles som om jeg har vært her i en liten evighet allerede(positivt ment!). Jeg føler jeg har vært over alt og hilst på hele Japan. Og selvfølgelig har jeg glemt omtrent alle navn jeg har møtt(bortsett fra en som insisterer på at navnet hans ikke er "mosqito"(mygg), men Makito).

En oversikt over dagene mine så langt:

Mandag: Fridag! (uken begynner bra ser vi ^^)
Tirsdag: Åpen (betyr egentlig at jeg kan brukes til hva som helst den dagen, gjerne uten forvarsel =) )
Onsdag: Språklære (den er jo grei nok, en gammel ærverdig dame som prøver å banke vett inn i skollen min...med mer eller mindre glimrende (fraver på) resultat =D )
Torsdag: Bibelskolen! ( en dag med sang og musikk på bibelskolen! ganske artig ja =) )
Fredag: Teens Club på Rokko Island(ikke vært på den enda)
Lørdag: Søndagsskole på Rokko, og undervisning i engelsk for foreldrene!( den kan bli litt...spennende? for de som kjenner til mitt fantastiske forhold til gramatikk så skjønner dere sikkert hvorfor ^^)
Søndag: Gudstjeneste med forberedelser, og sosialt i kirka på Rokko etterpå =)

Vel, det var en veldig forenklet timeplan, men noe slikt ser den altså ut =).

Nå må jeg få meg litt søvn, men skal prøve å skrive litt mer i morgen, da jeg nå har internett igjen(internett er for tiden kun på gjesteleiligheten, og den er jo av og til opptatt)

Jh

4 Comments:

At 9:53 p.m., Anonymous Anonym said...

Hei lillebror! Godt å høre at du er på plass ;) Og at du trives. Jeg sitter på Flateby og passer på disse foreldrene våre som du har reist ifra. Og barnet i magen sparker og vokser. Send en mail så får du en tilbake! Klem fra Hildegunn

 
At 2:55 a.m., Blogger Odd Bjarne Ellefsen said...

Hei!
Odd Bjarne på Tezukayama i Osaka her. Velkommen til Japan! Skulle egentlig ha truffet deg på samlingen i Takarazuka på tirsdag, men jeg ble dessverre forhindret.
Håper vi treffes om ikke så lenge. Du er hjertelig velkommen til Tezukayama når som helst!

 
At 8:49 p.m., Anonymous Anonym said...

Jostein!! no har eg forvilla meg innpå her og... So kjekt å sjå at da e liv i deg! lenge si eg har hørt noke no. hadde vå artig om du kom tebake te norheimsund ein gong!! På origo (okidå: og krik..)
lykke te vidare borti japan! Guds fred!
Klem Hilde (ho på krikkvamforumet...)

 
At 10:34 a.m., Blogger Liv Jorunn said...

Når var det du, Sebastian og jeg skulle møtes i Kina igjen? Og jeg kjenner godt til den rote-bort-ting-til-visumprosessen-saken. Jeg fikk pass og visum med ilbud på døra 2 dager før utreise. Og tenk at jeg fant denne bloggen. Tipper ditt asia er litt annerledes enn mitt asia. Hei hei

 

Legg inn en kommentar

<< Home